понеделник, 20 август 2012 г.

Afflingem Blond – най-добрия начин да отпразнуваш 10048 посещения


Е, драги ми читатели, дойде време за първия наистина значим юбилей - минахме бариерата от 10 хиляди посещения и то преди да навършим една година. Отново искам да благодаря на всички вас, които четете блога и апелирам, ако иската пращайте ми ваши коментари и снимки на бири които сте пили, а аз обещавам да публикувам едно към едно тези бири. Надявам се да си направим една малка енциклопедия за бира. До сега имам читатели от 5 континента, а съм пил бира само от 4, скоро трябва да ида в Африка или Австралия, няма как.

Реших да отпразнувам с тази чудесна белгийска бира, подарена ми от вуйчо, който пак намина от Италия и донесе две много готини бирички. Тази специално е абатска бира, което я прави още по специална.

Цветът е прекрасен, тъмно златист и плътен. Пяната е на дебел, много плътен и траен слой. Мирисът е силен, остър, кисел и хмелен. Вкусът на пяната е доста горчив. Самата бира в началото е силна и кисела, но става сладка и горчива. Има много приятен плътен завършек с вкус, който не мога да определя.

Бирата наистина е много хубава.

http://www.affligembeer.be/

От мен наздраве и до следващия път.

Няма коментари:

Публикуване на коментар