сряда, 1 август 2012 г.

Ursus Black –за мен най-добрата бира в Румъния


След кратка разходка в букурещ разбрах и се убедих, че ще ми трябват поне 3 дни да разгледам интересните места в града. Столицата е многократон по-чиста от София- улиците се чистят по два пъти, плюс всеки ден миене. Да не говорим, че проблема с паркирането и трафика са на различно ниво, не че нямат задръстване, но не е причинено от два реда спрели коли, просто там да си купиш кола е пет пъти по-лесно. 

Когато видях, че град е голям, реших да търся бира. Пообиколих доста месат така и не попадах на нещо интересно, докато не попаднах в старата част на столицата, кадето намерих не само бар 100 бири, но и осще доста заведения с различни бири. Ursus Black го купих от едно малко незабележимо магазинче за 3 леи. 

Много тъмен непрозрчен карамелн цвят и уникално силен карамелен мирис. Пяната е с карамел цвят, на дебел и траен слой. Вкусът на пивото е уникален, много тъмни бири съм пил но за първи път усещам толкова ясно препечен малц в началото и карамел като послевкус. В края на глъдката има приятен горчив финал. Бирата има плътен вкус и се хареса много на жена ми, която също като мен обожава тъмни бири.

Давам оценка Отличен 6.


От мен наздраве и до следващия път.





Няма коментари:

Публикуване на коментар