неделя, 26 август 2012 г.

Dominus – невероятна бира, на още по-невероятна цена


Едно от нещата, с които съм известен е, че не пестя пари за бира. Не един или два пъти съм си казвал, че повече не бих дал толкова пари за бира, но всеки следващ път се убеждавам, че това са само приказки. Така стана и с тази бира. Цената и е най-скъпата която съм плащал за 750 мл. пиво в порцеланова бутилка платих 29 лева.

Преди да я купя, бях забранил на приятелката ми да ми я купува, но в същия ден когато отидох до любимия ресторант „Маслината” вече бях профукал 70 лева за бира, а Dominus просто закръгли цифрата за един ден.

Бирата е една от най-добрите които съм пил, а също така е една от най-тежките като вкус. Пивото има много тъмно кехлибарен цвят и наистина гъста и трайна пяна. Пивото има тежък и сладък мирис, а на вкус е много тежка и остра. Първоначалната остротага отстъпва място на сладък и горчив вкус, който става много плътен и тежък. В края се усещат много силни подправки, една от които е кориандър.




От мен наздраве и до следващия път.

Няма коментари:

Публикуване на коментар