понеделник, 13 август 2012 г.

Шуменско Розов Грейпфрут – от Шуменско съвсем се отказаха от бирата


Много време мина от това когато пих бирата и сега когато ще ви пиша за нея, но причината да не бързам, е факта че ми писна от плодови бири. Много е тъжно когато бирените компании стават като мобилните оператори и вместо да се постараят да запазят постоянните си клиенти, те все по-усилено предлагат продукти за нови клиенти. Шуменско е един от тези отстъпници в бирените традиции, като всичко започна със спирането на Шуменско червено. Вместо да са уникални с нея, те предпочетоха да станат като останалите и да предложат тъмно, което в последствие развалиха.  

 Всичко някак им се размина, но сега в рамките на няколко месеца пуснаха цели три плодови микса, което за мен е прекалено, защото инвестициите можеше да отидат за нещо по-добро. Изключение прави Шуменско Малт, за което все пак съм благодарен, но все пак немога да не изразя мнението си, че плодовите сокове трябва да са дело на друг бранш.

Тази бира има бледо розов цвят и нетрайна тънка пяна. Мирисът е лек, с дъх на плода. На вкус сокчето е доста горчиво, кисело в края на глъдката. Газаринато в питието идва в повече и за мен пивото не струва.


От мен наздраве и до следващия път.

Няма коментари:

Публикуване на коментар