сряда, 22 август 2012 г.

Amstel Pluse – леко питие за гъркини


Да си призная до преди 3 месеца не бях чувал за тази бира. Въобще не бях на ясно, че Амстел произвеждат и друго пиво, освен светлото.  Опитът ми с марката датира от далечната 1999 –2000 г. Тогава започна вноса на бирата и беше наистина много добра, в последствие почнах ме да я правим в България и пивото стана за резил. От тогава до сега пия Амстел 1 път на 1 – 2 месеца. 

На Amstel Pluse попаднах в един мой много любим ресторант  Маслината, където малко преди рожденият си ден се отбих да купя една много специална холандска бира, за която ще пиша скоро. Малко след това заминах за Атина и да ви кажа там я срещах доста често. Все пак зената тук от близо 4 лева е по-добра от 3-4 евро в Гърция.

Цветът е светло златист, а пяната е доста мимолетна. Миисът е доста лек и мисля долових малко лимон в него. На вукс е горчива и леко водниста, не съм очарован от нея. Рецептат е на Амстел Гърция и да ви кажа това доказа колко са некадърни. Идеята е била да привлекат женската аудитория към бирата, но все пак разбрах че не са успяли, славата на Амстел особено в Атина е отрицателна. 




От мен наздраве и до следващия път.

Няма коментари:

Публикуване на коментар