петък, 27 февруари 2015 г.

Camba Bavaria Milk Stout – незабравима бира


Знам че половината от вас ще ме оплюят веднага, но бирата е като любовта, първата любов ръжда не хваща. Надали повечето хора забравят първата си любов, а съм сигурен, че никой не забравя първата си любима бира.  За мен тази бира е една от тези любими бири. Първо за първи път опитах Milk Stout. Второ тя бе част от първият пакет бири на Пивотека – комплект с неповторими бири. Трето тя бе повод за запознанството ми с Рости. Дни преди стартирането на http://100beers.bg/ се запознах с него в чата. Той ми сподели, че ще предлага бирите на Пивотека, и тъй като съм доста старомоден и не пазарувам почти нищо on line си намерих чудесен повод  за да се запознаем – приятелство което ценя.  Както не веднъж съм казвал, какъв по-добър повод за приятелство ако не бирата.

Тази невероятна Camba има тъмен и плътен карамелено-кафяв цвят – приличаше на разтопена дървесна смола.  Пяната и е гъста и трайна, с наситен кремав и кафен цвят. Мирисът е богата и плътен. Усещат се тъмни плодове, течна kendy захар и карамел. Вкусът е много плътен и запечатващ се в ума. Вкусът в началото до средата е горчив и с привкус на препечено зърно, след това става плодов, а финалът е с доста по.ниска горчивина, но се усеща вкусът на кафе с мляко. 

Определено тази бира ми обира точките, 10 от 10, 6 от 6, която и скала да ползвате резултата винаги ще е един и същ, просто незабравима бира. Факт е че ме страшно яд, че сега няма от къде да си я купя пак, но и това ще се промени някой ден надявам се. 


От мен наздраве и до следващия път.



Няма коментари:

Публикуване на коментар