четвъртък, 26 февруари 2015 г.

Kabinet SuperNova – една мускетарска бира



Звездата на вечерта, това е най-краткото описание за тази бира на Kabinet. Вечерта на представянето на сръбската пивоварна според мен мина изцяло под светлината на SuperNova. През цялото ми пребиваване в Kanaal, а и след това, всички отзиви които получавах, плюс моето лично мнение затвърдиха мисълта, че това е една мускетарска бира – тоест „една за всички, всички за една”.  

Ще се чудите защо се пъна да пиша толкова гръмко, повярвайте не е с рекламна цел, а просто факт, сръбското пиво има своята звезда и ние трябва да се радваме, че може да я опитаме. По никакъв начин, не казвам, че нашите craft пивовари са по-назад, напротив, просто  тези дни ще ви представя до бирите на тази пивоварна. 

SuperNova има наситен и тъмно-портокалово оранжев цвят. Пяната е гъста, трайна и на прилично дебел слой – важно е да се каже, че остава прилични следи по стените след отпиване.  От всички представени бири през вечерта, тук при SuperNova има най-силен и хмелен мирис, който съвсем леко клони към цитрусов. Вкусът е много добър. Има подчертано плътно тяло,  а също така силна горчивина,  която за съжаление изчезва преди финалната част, която е определено е цитрусова. 

Като финал само ще кажа, че познавам хора които правят и по.добра подобна бира, но за сръбският пазар който аз познавам, наистина това е бирата.


От мен наздраве и до следващия път.

1 коментар:

  1. Здравейте,
    Казвам се Йордан Ангелов и съм от рекламна агенция New Moment.
    Бих искал да ви помоля за някакъв контакт с вас във връзка с бъдещи проекти, които са ни общи интереси.
    Моля изпратете ваш телефон и мейл на yordan@newmoment.bg
    Благодаря предварително. Не съм вирус :))

    ОтговорИзтриване