сряда, 25 февруари 2015 г.

Maximus Highhops – една лека IPA


В последно време имах възможността да опитам доста различни India Pale Ale бири, като повечето бяха доста горчиви и силни. Определено развивам симпатии към този стил и за това бях изненадан, когато по паднах на една сравнително лека IPA.


Втората бира от вечерта се падна на Maximus Highhops, като любопитното за нея е, че е в съставките си има 5 вида хмел. Според мен лично имаше Цитра и Симко, но всичко беше в доста умерени количества и нищо не изпъкваше над другите. 

Цветът на Highhops е свело златист, леко мътен, като е определено по-светла от Brutus. Пяната е трайна, но на  доста нисък слой спрямо предходната бира. Мирисът е по-слаб и не така хмелен, както се очакваше. Във вкусът и преобладават цитрусови нотки, които са по-силни в началото, а в средата има една лека експлозия на хмелена горчивина. За жалост горчивината бързо се губи и отваря път на слаб за мен плодов финал. 

Без да крия Brutus ми допадна повече, но не забравяйте, че те са два различни типа пиво. 


От мен наздраве и до следващия път.

Няма коментари:

Публикуване на коментар