четвъртък, 26 февруари 2015 г.

Mikkeller + Kabinet Milk Stout - полуостворна бира или пресечна точка


Здравейте, какво ще се случи ако генетично кръстосате змия с таралеж? Отговорът е няколко метра бодлива тел.  В духът на този стар майтап ви питам, какво може да очаквате като бира, ако се обединят датчани със сърби, отговорът е Mikkeller + Kabinet  Milk Stout.  Разбира се това е само едно от трите отрочета на успешната колаборация,  но тъй като не успях до момента да опитам другите другите две, за това ще ви представя тази наистина добра бира.

Преди да ви разкажа за нея обаче, искам да ви споделя, че миналият април бях в Белград и Ниш. За краткият престой там нe можех да намеря свястна бира. Двама приятели и предложиха да отида в "Черната Костенурка", което се оказа верига от 5 микро пивоварни, които за жалост се оказаха огромно разочарование за мен. След посещението си в Сърбия смятах, че те са на доста по-ниско ниво  в бирената култура от нас, но събитието в Kanaal и бирите на Kainet ме убедиха в противното - все пак Mikkeller не никак слъчяойн лице и факта, че е избрал сърбите за свои партньори е доста касноречиво.

Този Milk Stout е едва втория  За мен вкусът беше на доста добро ниво, като плътността за стаут не беше висока, но шоколадово – млечният привкус, леката горчивина и вкусът на препечено в края ми допаднаха много. 
в животът ми, като преди това бях пил само Camba, но именно германците ме влюбиха в този стил. Бирата има тъмен и леко мътен цвят, който в сравнение с Camba е малко по-слаб като плътност. Пяната е карамелено кафява, но на доста слаб и нетраен слой. Мирисът е пленителен, леко шоколадов и млечен, като по нищо не отстъпва на по именитите си колеги от Германия.

За мен без съмнение полуостровната бира сблъсък на Дания и Сърбия, е пресечна точка на една отлична за мен бира. 



От мен наздраве и до следващия път.

П.П. Искам да благодаря на Ники Дочев и Иво Николов за това че ми предоставиха тяхната снимка, защото вечерта в Kanaal моят фотоапарат ме предаде.
 

Няма коментари:

Публикуване на коментар