сряда, 3 февруари 2021 г.

Glarus Signature Holy Night Spicy Stout - Стана ми приятно


Първата ми коледна бира за миналата коледна беше наистина прекрасна. От дете помня вкусът на греяното вино което си правехме. Рядко обичах да пия вино, но греяно беше друго нещо.След тийнейджърските години това се промени, но когато когато чукнах трийсетака, пак дойде на мода. Не толкава традиционният немски базар, ми помогна да се върна към това пиво. Когато отворих тази бира не подозирах, какво ме очаква, но опредено останах доволен. 

Тъмен и прекрасен почти черен, непрозрачен цвят. Пяна сравнително трайна, кремва, карамелена, на тънък слой. Мирис богат силен и грабващ вниманието. Досущ като греяното вино на коледния немски базар. Да си призная се чудих точните съставки. Мислих за джинджифил, но бахар и канела се оказаха тайните сили. Благодаря на Дидо че ми подсказа-ползвах жокер обади се на приятел. В началото е силна плодова, горчива. Вкуса бързо изсветляваш и оставя приятен горчиво-кремав привкус на небцето. Финала е букет с дълго усещане. 

Благодаря за доброто настроение.

https://glarus.bg/


Няма коментари:

Публикуване на коментар