сряда, 10 февруари 2021 г.

Трима и двама Squatting Slav - Добро попадение за мен

От доста време не бях пил нищо от Трима и Двама. Така се получаваше, че никога не ми бяха наблизо. За товасега се зарадвах да си взема нещо от тях. 

Squatting Slav има кафява пяна, и тъмен червено-черен непрозрачен цвят. Пяната е на средно дебел слой. В мириса се преливат препечени и сладки нотки. Вкусът е силен, сладък и много приятен. За мен бирата бяга от представата за имперски стаут, а по-скоро попада в графа Sweet Stout. Липсват по-силните усещания за имперският стаут - обикновено вкус на сливи или други тъмни плодове, съчетани с по-високо алкохолно усещане. Тук са налице леки препечено-кафени нотки, мек,приятен сладък вкус с кисело-складък мазен отпечатък за финал. 

За мен това е едно добро попадение, което заслужава вниманието ви.

https://trimaidvama.com/

Няма коментари:

Публикуване на коментар