сряда, 4 декември 2013 г.

ALLGÄUER HÜTTENBIER – по-скоро зле



Отдавна не бях се навъртал около Т маркет, за това в едно от редките си посещения преди 2 – 3 седмици бях изненадан като открих две нови бири. За първата писах вчера, а това е нейната посестрима от същият производител.

Да си призная по-скоро не препоръчвам да я опитвате, защото лично аз не и станах фен. Първото за което мога да се хвана винаги са парите. Ако ще даваме пари за бира, то нека си заслужава, при нейната цена от около 1,7 лева (не помня с точност) се очаква, бирата да бъде на по-високо ниво. 

За жалост тестваната бира имаше един красив златист цвят и до там с положителното. За пяна не може да говорим, а за мирис нищо особено. На вкус е леко горчива, с финален кисел привкус, но като цяло дори плътното и усещане, е някак си слабо като представяне. Не знам аз ли нещо вдигнах някаква летва високо, но бирата просто не ми допадна. 

Държа да отбележа, че направих грешка да пия бирата от чаша за вайс бира, но невярмавм това да е променило толкова коренно усещането. Тук обаче е мястото да спомена, че един настина виден спец като Людмил Фотев наскоро ме светна отново (а на него му вярвам колкото си вярвам на мен), че бирата често се подценява. Това от каква чаша пиеш има голямо отражение върху усещането

На вас оставям решението да пробвате или не. Ако пробвате драснете два реда и кажете бъркам ли.


 
От мен наздраве и до следващия път.

Няма коментари:

Публикуване на коментар