четвъртък, 12 декември 2013 г.

Monk’s Stout Dupont - вече сред любимите бири



За поредн път намирам доказателство, че Бог е дълбоко свързан с бирата. Отдавна ми се пиеше хубава тъмна бира, чаках сезона, опитавх родните бири и така и не намирах това което търсех. След последноо посещение на вече любимият магазин, попаднах на онова което исках, след като преди това ударих една молитва за хубава бира. За да бъде всичко магично, дори не си я купих, а Г-н Фотев учтиво ме черпи. 

Бирата има срахотен тъмен цвят, сипана изглежда като малка черна дупка. Мирисът е прияте, силен, пълтен сплодов  утенък.  Пяната е гъст, много трайна и на дебел слой.  Вкусът и е горчив, карамелен, плътен, с наситен кафен вкус в края, като това е една от бирите с най-дълъг послевкус която съм пил.

Признавам, тази бира се класира вече сред любимите ми. 


От мен наздраве и до следващия път.

Няма коментари:

Публикуване на коментар