неделя, 15 декември 2013 г.

St Eriks October –не всичко шведско е русо



Незнам защо, но първите ми асоциациr като чуя за Швеция са  за студ, сняг, харана и едни тройки. Обикновенно ако говорим за шведки се сещам за високи, бели, руси жени, които  ти се усмихвт ли усмихват. Когато говорим за бира обаче, до сега нямах опит с шведска бира и се чудех, тези хора какво ли пият. Пил съм няколко датски бири и те залагат май повече не светлите бири. Когато Олег се върна от Швеция ми донесе две бири, като за моя радост едната бе тъмна, а другата светла . 

За да бъдат неща още по-хубави ,с е оказа че специално тази е сезонна бира, издание 2012 г. което не се повтаря – един вид като нашата Загорка резерва, никога не е същатата. Пивото се предлага само в Швеция, което разбирате колко ценно за мен е това попълнение 

St Eriks October има много красив тъмен кехлибарен цвят.  Пяната е гъста,трайна, кафява с финни гъсти балончета. Мирисът е сладък. Откровенно усещах дъх на боровинка или някакъв плод. На вкус бирата е лека като усещане, но тялото и е плътно и кремаво. Вкусът е сладък, за мен плодов и с финал на препечено зърно. 

Да ви кажа рядко имам възможност да пия толкова приятна бира, за което още веднъж казвам мерси на Олег. 


Една последна вметка, майсторката на тази бира е Джесика, която може да видите на снимката.
 



От мен наздраве и до следващия път.

Няма коментари:

Публикуване на коментар