сряда, 18 декември 2013 г.

Queue De Charrue Brune – бира, вино или вишновка?



Наскоро споменах, че съм на вълна тъмна бира, тази обаче не е от типичните тъмни бири които масовия потребител познава. Бирата е от тип lambic, а на мен този тип бири все повече ми допада заради неочакваните вкусове, цвят и мириси. Специално Queue De Charrue Brune е отлежала 18 месеца в дъбови бъчви, което няма как да не ти допадне.

Бирата има тъмен, наситен винено-червен цвят, на отлежало вино. Пяната е нетрайна. Мирисът е силен, наситен, тръпчив, с дъх на плодово вино. Вкусът е много остър, горчив като на пелин, след което става сладък и плодов.  Завършва силно тръпчиво с вкус на сладко горчива вишна.  Небцето остава доста характерна газирано сладка горчивост и киселост.

Queue De Charrue Brune е по скоро за хора експериметален вкус или ценители на различното. При цена от 3,1 лева в любимият ми магазин, трябваше да взема повече.  


От мен наздраве и до следавия път.


Няма коментари:

Публикуване на коментар