вторник, 27 октомври 2015 г.

Birra Stelvio Re-Beck Pale Ale – плашещ етикет

В края на миналата зима Олег се отчете с още една бира. Както знаете той е редовен дарител по бирена линия и този път донесе нещо италианско. 700 млл. бутилка  ме зарадва веднага, но щом огледах етикета леко се стреснах Ако бях сатанист, идеята ми за Дядо Коледа би се при покрила с козела в червени одежди който седи на етикета.Повярвайте ми от март когато я получих до юни когато я пих се чудех защо етикета е такъв, а отговор нямам и до сега. 
 
Ето и кратките ми впечатления от бирата.  Този Re-Beck има мътен и плътен прасковен цвят. Той е доста интензивен и бих казал пленителен. Пяната е трайна, на тънък слой. Мирисът е силен и нотки на трева, плодове и кориандър. Вкусът е изключително специфичен. В него се усещат нотки на мед, леки плодови и хмелни нотки, и на финала слаба горчивина. Бирата е със средно плътно тяло, като на вкус е лека и много пивка. 

Боя се че не съм дорасъл до момента да усетя и споделя напълно подобни бири, защото богатството от вкусове и мириси не ми позволяват да разпозная всеки от тях. Факт е че с жена ми прекарахме 30 много приятни минути в компанията на тази бира. 


От мен наздраве и до следващия път.

Няма коментари:

Публикуване на коментар