понеделник, 26 октомври 2015 г.

Starkenberger Tiroler Märzen – стягайте се, зимата дойде

Бзззз навън е -1 градуса по Целзий, финландците отварят прозореца за де се проветрят, а аз се завивам със зимното одеяло. Зимата бавно нахлува, белите бродници още може да не са на границата, но продажбата на камини и печки вече започна – в бизнесът съм знам. 
 
Бирата която ще ви представя я свързвам със студът, защото я пих в края на миналата зима. Денис беше на ски в австрийските Алпи и не ме беше забравил. Човекът донесе 3 бири, за което съм му тройно благодарен. Тази специално най-много ми хареса, защото е тотална грешка като стил и за това ви я представям първо. 

Бирата има светло златист цвят и много трайна пяна. Усеща се мирис на диацетил – мирис на олио от пуканки. Вкусът е лек, доста горчив и газиран. В края на вкусът отново се усеща диацетил, като остава едно мазнене по небцето. 

Бирата е тотално сбъркана като вкус и няма нищо общо с octomberfest/marzen бирите. Тя е типичен пример за това, че правиш едно, а излиза друго. При домашните пивовари това е недопустима грешка, но при mainstream пивоварите това е просто бира.Да продаваш лагер бира под друго име е бизнес. 


От мен наздраве и до следващия път. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар