петък, 16 октомври 2015 г.

Tuborg Gold 100% malt – на пук на ИД



Здравейте, дали сте се запитвали как изглеждат новите напоследък. За мен те са три основни теми – емигранти, терористи и политици в предизборна кампания. Да си призная нито една от темите ни ми допада и вече наистина ми писна. Първите не може да ги спреш, вторите се правят на първите, а третите, е те са най-лошите. 

Наскоро една колежка реши да замине на почивка в Турция, аз си помислих горката, че е луда луда е, но защо си причинява това. Турция напоследък е бойно поле, а тя отива на почивка. Реших да я помоля за една бира, ако се върнеше жива и здрава резултатът ще бъде 2:0. Едно на нула за нея защото ще  се е върнала жива и здрава, а вероятно и отпочинала, и 2 на 0 за мен, защото щях да пия нова бира. Както виждате на пук на ИД ние ги бием по точки. 

Tuborg Gold си заслужава името си тъй като цветът светло златист и искрящ. Пяната е дебелата и на траен слой. Мирисът е подчертано малцов, силен, остър и плътен. Бирата е неочаквано горчива, със средно ниво на карбонизация и средно плътно тяло. Не може да говори за богатство на вкуса, но той  все пак е приятен и бирата е доста пивка. 

Теди следващата ти дестинация е към Финландия, там тероризъм няма, но пък има много бири които не съм пил, помисли си. 


От мен наздраве и до следващия път.

Няма коментари:

Публикуване на коментар