събота, 31 октомври 2015 г.

Caldera Hopportunity Knocks IPA – аз не празнувам

Вече не веднъж е ставало на въпрос, аз не приемам огромна част от чуждите празници. Заради този факт и днес  не празнувам Хелолуин. Този празник по никакъв начин не е свързан с България или българският народ. Факта, че няколко дузини деца искат бонбони не ме кара да се чувствам горд или празнично настроен. Защо тези деца не коледуват или не лазаруват, защо не дойдоха да ме сурвакат?  Нямам желание да ви занимавам с моите виждания, но наистина не виждам причина днес да празнувам. 

 
Бирата която ще ви представя сега е от САЩ и за разлика от техните празниците, аз харесвам бирата им. Тази IPA има тъмен и мътен кехлибарен-червен цвят. След като бирата се стопли цветът стана по-мек и прасковен. Мирисът е направо уникален, силен хмелен и сладък, с приятни цитрусови нотки. Пяната е много трайна и на дебел слой, бих казал очарователна. Вкусът в началото е лек и ефирен, но постепенно става все по-плътен и горчив. По информация на производителя Hopportunity Knocks е 100  IBU (единици за измерване на горчивина), но имайте в предвид, че наистина докато бирата е по- студена няма как ги усетите, оставете бирата за малко да се стопли – температура към 12- 15 градуса и ще ги усетите съвсем ясно. Като послевкус на небцето остава мазен хмелен отпечатък. 

Купих си това кенче от Kanaal. Както вече споделих преди няколко дни бях там и останах много доволен от обслужването. Две нови момчета бяха зад бара. Човека който ми продаде бирата беше способен да даде отзив за всяка бира която попитах, за което му правя открито евала. 


От мен наздраве и до следващия път.

Няма коментари:

Публикуване на коментар