вторник, 20 октомври 2015 г.

Porterhouse Louder – Витамин Б в действие



За тези от вас които ме четат повече от веднъж или случайно е факт, че при мен актуалните неща са от дъжд на вятър. Тоест не пиша в мига когато пия бира, още по-малко успявам да пиша за всичко което се случва на момента. Като оправдание, целта на блога е да споделям опита си с конкретни бири. 

За онези които не са ходили в бара, искам да споделя, че той се намира на ул. Ангел Кънчев №8 - точно срещу дискотека Терминал и съвсем близо до магазина на Plesio. Тъй като не съм фотограф, няма как да ви покажа как точно изглежда отвътре, но пък мога да споделя, че обзавеждането е минималистично, опростено и ефикасно. В него има достатъчно пространство за големи опашки, като тази на откриването на заведението. Повярвай те ми половин час висене за една бира не съм преживявал. Картинката бе сходна с тази когато бях  9 годишен, но тогава бяхме на купонна система и купувахме хляб и олио. 

Хората зад бара трудно ще ги опиша, но определено женската част ще спечели вниманието ви. Ако хората зад проекта удържат на думата си, винаги ще разчитате на поне 3 – 4 наливни и още стотина бутилирани бири всеки ден.


На самото откриване пих няколко интересни бири, но тъй като не мога да разчитам на добри снимки с тях, за това ще ви представя Porterhouse Louder, която опитах миналият петък. За жалост моята бира не направи хубава пяна. По традиция бири от стила правят дебела и пухкава пяна, но моята си остана на тънък невзрачен слой. Цветът е плътен и тъмно-кехлибарен, с леко рубинен плодов отенък. Мирисът е остър с осезаеми нюанси на тъмни плодове. Вкусът е много плътен и сладък. Усещат се карамел и плодове. Горчивината в края е силна карамелена. 

Като крайно становище мога да споделя, че заведението ще бъде арена за стотици дегустации на не опитвани бири, а мястото му в центъра вещае успех. 





От мен наздраве и до следващия път.



Няма коментари:

Публикуване на коментар