четвъртък, 29 октомври 2015 г.

Seagull Premium Bitter – дунавска чайка


Ако се чудите дали край Дунав виреят чайки, то отговорът е ДА. Аз лично попаднах на една подобна и да си призная бях леко озадачен. Човек е свикнал с мисълта че тези птици са сравнително спокойни, докато тази поне на външен вид е пълен бабаит. Защо Адриан реши неговата птица да бъде моряк с едно око е директен въпрос, на който надавам се да получа отговор.

Бирата има тъмен и мътен кехлибарен цвят, който стилово е право в десетката. Пяната е трайна и на средно дебел слой. За сравнение ще кажа, че онзи ден пих  Jennings Bitter и чайката по нищо не се отличава от нея по визия. Мирисът е силен и сладък, усещат се карамелено-плодови нотки. Вкусът както се разбира е горчив, но не и прекалено. Приятна доза хмел и вкус на карамел.  

Бирата ми хареса определено, дори като се сетя отново за Jennings се чувствам прецакан. За английската бира дадох 4,4 лева, а бас ловя, че ако можех да си я сваря сам като Адриан цената би била доста по-добра. Добре че се намират домашните пивовари които ме черпят готини бири, да сте ми живи и здрави.

От мен наздраве и до следващия път

Няма коментари:

Публикуване на коментар