събота, 10 октомври 2015 г.

La Socarrada Cervesa Artesanal Premium – отново невероятен мирис



Втората бира от тази пивоварна във Валенсия отново ме изненада, както и при първата, така и при втората мирисът е уникален. Прилича на много други бири, но въпреки това е уникална. Бирата ми допадна и заради бутилката, формата на по-дебела кегла е симпатична, и макар че леко напомня на бутилката на Orval, по свое му е различна.

La Socarrada има трайна пяна на тънък към средно дебел слой. Цветът и е мътен и плътен, с цвят на тиква. Мирисът е силен и леко остър. Както и при Er Boquerón има една специфична нотка, която просто не мога да уловя от какво идва. Над цялото богатство от мириси все пак леко надделява този на мед. Вкусът е плътен, с подчертана медена сладост и остри горчиви хмелни нотки.  Оставя приятен лигав отенък на небцето с горчиво-сладък привкус. 

След като вече я бях опитал прочетох и за самата бира, оказа се че в нея има розмарин, и най-вероятно той е главният виновник за този уникален мирис. В допълнени доста хора усещат черен пипер, но аз уви не усетих неговото влияние. 


От мен наздраве и до следващия път.  

Няма коментари:

Публикуване на коментар