неделя, 29 януари 2012 г.

Bear Beer – бира на сезон 2011



Това е може би най-приятната изненада на миналата година. До средата на 2010 г. не бях чувал за веригата Хранс комерс и когато попаднах за първи път на техен магазин видях, че предлагат екзотични евтини бири. Така след няколко не особено впечатляващи бири попаднах на Bear Beer.

Първото нещо което ми направи впечатление в нея бе кенчето. Всички други бири в този магазин обикновенно имат скучен дизайн, а тази крещеше със своето електриково зелено. Второто което ми хареса бе инфото, че бирата идва от Дания (до тогава освен Carlsberg не бях пил датска бира). Така след това силно първо вечатлени купих 5 бири за 68 стотинки всяка и се прибрах доволен.

Цветът е тъмно златист, не прави пяна и е леко газирана на пръв поглед. Мирист е лек и кисел. На вкус е кисела, с лека сладникава нотка. Оставя кисел натрапчив послевкус на небцето. Така описано си казвате къв е тоя киселаш, но не е така, бирата е много свежа и 11 от 12 човека които я пиха покрай мен, я намират за много свежа и приятна.

В резултат на този тест драйв и всичките позитивни мнения за бирата, мога да определя пивото като най-свежото питие за 2011 г.

Производителят на бирата е германса пивоварна http://www.brauerei-dargun.de/, но собственика на марката е датската пивоварна http://www.harboe.com/



От мен наздрави и до следващия път. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар