петък, 27 януари 2012 г.

San Miguel – манастирска бира от висок клас



Един от най-добрите бирени спонсори в моята колекция е майчето на Йордалан. Тоест майката на един от най-добрите ми приятели. Да е жива и здрава жената редовно ме зарежда с бира от Мадрид.  Това лято ми донесе три бири, а тази бе най-хубавата от тях. Това, което я прави още по ценна е факта, че и до ден днешен тя се произвежда само на едно място, а имеенно в един манастир в района на Мадрид.

Има тъмно златист цвят. Пяната и е трайна и гъста. Има лек кисел мирис. Вкусът е леко остър в началото, но като цяло е лека и много свежа. Бирата се различава много от светлите лагер и специал които сме сивкнали в България.

Много ми хареса, ако имате шанс пробвайте задължително.


http://www.sanmiguel.es/verificacion-de-edad


От мен наздрави и до следващия път. 



Няма коментари:

Публикуване на коментар