вторник, 31 януари 2012 г.

Ambrosius 3% - без претенции



Тъкмо си мислех, че съм пил всичките варианти на тази бира и взех, че попаднах на поредната. Повечето хора са против евтините чужди бири в супер маркетите, но аз не съм от тях, приветствам ги. Вярно една на 5 ще ми хареса, но пък за парите на които се предлагат, предпочитам новото, пред стандартните  познати вкусове.

Тази има тъмен кехлибарен цвят и слаба нетрайна пяна. Бирата е с лек сладък и кисел аромат. Изжлежда доста газирана, но не е. В началото е кисела, но в последствие става леко сладка.

Бирата няма абсолютно никакви претенци, но ако така и така я купуваш, то и ти не очакваш кой знае какво, просто купуваш бира. 


От мен надраве и до следващият път.

2 коментара:

  1. ама съвсем без никакви претенции! Това е бира за наливане, не за пиене...

    ОтговорИзтриване
  2. Ахаха еми незнам дали е за наливане, но две преди вечеря или по обед в жегата си е ок. Друге въпроса, че невсеки харесва толкова лека бира. Аз лично обичам тъмни, слдки, силни бири.

    ОтговорИзтриване