понеделник, 23 януари 2012 г.

Загорка Резерв 2011 – Първият ми тест драйв :)



Много хора помнят появата на тази бира през ноември 2011 г., а аз имах честта да съм сред първите хора които я пробваха. Това стана благодарение на анкетната томбола за участие на Загорка. В резлутат, както повечето хора знаят, получих литър и половина бира в красива дървена кутийка с пожеланието да тествам и да споделя. Това последното беше определено най-лестната част.

Бирата има много силен и мек плодов мирис, който веднага след отварянето на бутилката изпълва стаята. Мирисът е на боровинка и едва доловимо на карамел. Цветът е червен, тъмен и плътен, но все пак прозрачен, ако погледнете халбата към светлина. Пяната е с тънък траен слой, а цветът й е тъмночервен и много приятен за окото. В началото вкусът е доста сладък и плодов, но в последствие става леко горчив и стипчив. На небцето остава стипчив плодов послевкус.

Бирата е хубава и поздравявам Загорка за смелостта да предложат такава бира. Според мен трябва да се причисли към плодовите или червените бири.

Оставам си вратичка обаче, тъй като прекаляването с нея не е препорачително. След три такива, после 24 часа ми беше зверски терсене.




От мен наздрави и до следващия път. 




3 коментара:

  1. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  2. Не съм това мнение. От бирата, каквато и да е тя винаги очаквам да утоля жаждата си и да поемам без проблем поне 3 тежки глътки преди да издишам заветното 'ааа'. Тази тук беше като прекалено сладко, газирано вино, в което няма нищо лошо, но ако си с очаквания за гореспоменатото гасене на огъня на жаждата - не се получава. И с препратка към халбата Ви: полякините пият бирата си с малинов сок и сламка. Предпочитам тяхната версия пред тази на загорка ;).. Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  3. Здравей, Имах пробелм с блога и връщането на отговори. Да съгласен съм че бирата не отолявав жаждата, но и самата бира според мен не се бори за такава претенция. Според мен и в Загорка не са насяно, кой точно сегмент от пазара искат да заемат с това пиво. А за полякините, незнам как пият бира, но да пия бира с малинов сок със сламка, някак си не ми допада :)

    ОтговорИзтриване