понеделник, 23 януари 2012 г.

Астика Тъмно – новото лице на една стара марка



Ех с такава жал си спомням за Астика специално, че слюнка се отделя от небцето ми. Бирата беше супер добра, рекламите на Астика Лукс още се помнят, но защо трябваше да изчезнат? Каменица мълчат по въпроса, но е ясно трябваше да закритя едан марка, за да наложат друга, при това в пъти по-лоша като качество.

Веднага щом чух за новата Астика Тъмноа не си дадох мира и до 24 часа вече я притежавах. Надявах се хората от Хасвоко да ме зарадват, както едно време, оказа се обаче, че трепетите ми са напразни. Бирата има превъзходен тъмен и плътен цвят, който на дъното е леко прозрачен и червен. Пяната също е красива, тъмна и леко червена, с тънък, но траен слой. Вкусът за разлика от визията обаче е доста зле. Бирата влиза много остро и горчиво, като след това става газирана и горчива с лек неприятен послевукс на горчиво по небцето. На мирис е кисела, малко странна, не мога да определя какви нотки долавям, но е нещо плодово.

След този опит преди Коледа, не съм повтарял, някак си не ми допадна. 




От мен наздрави и до следващия път. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар