четвъртък, 19 януари 2012 г.

Gaffel Kölsch – когато попиташ имате ли бира, в Кьолн имат предвид точно тази бира



Преди Коледа бях станал като малко дете изнудвач. Вместо да пиша писма до Дядо Коледа, врънках доста познати като се приберат от чужбинско да ми донесат бира. Най-приятната изненада обаче отново дойде от приятелката ми. Нейна позната замина за Кьолн и моето бирено ангелче й подшушнало да ми донесе коледен подарък. Пет дена по-късно моята половинка кацна пред мен с усимвка и ми поднесе този много красив син кен. Как да не се зарадвам, питам ви. Искам да поднеса специалните си поздрави към половинката си и нейната приятелка за прекрасната бира.

Това пиво е със светлозлатист наситен цвят и бяла трайна пяна с тънък пухкав слой. Ароматът й е силен, остър и кисел. В началото бирата е леко кисела и тръпчива на небцето. След това става сладка и доста по-кисела. Завършва с лек хмелен привкус.

Бирата е лека и приятна, доста пивка. Разбирам защо в Кьолн я пият става за всеки сезон, без да е претенциозна. Получава 5 от 6 точки. Не ми хареса само това, че пяната й е с тънък слой.



От мен наздрави и до следващия път.

Няма коментари:

Публикуване на коментар