четвъртък, 26 януари 2012 г.

Pilsator Pilsener – с най-добри намерения



Месец преди Коледа, както си бачках приятелката ми звъна. Тамън да  и кажа здрасти и тя изстреля – Пил ли си Пилсатор? Пръвоначално не разбрах че говорим за бира и си викам какво пък е това, но аха да питам и тя продължи – Бира с един лъв на етикета в ПВЦ 0,5 мл. Направо ме разби, до толко доброто същество познава колекцията ми , че вече знае кое съм пил и кое не. За по сигурно все пак попита де. Много съм и благодарен че я взе, но за жалост бирата не е от най-хубавите, но пък бе подарена с най-добри чувства, което беше по важното.

Биричката има силен кисел мирис и бяла нетрайна пяна. При отпиване бирата влиза остро, а вкусът и е леко сладък. Бирата е кисела, горчива и силно газирана, и чесно да си кажа тази острота не ми хареса. Цветът е светъл и бистър.




От мен наздрави и до следващия път. 


Няма коментари:

Публикуване на коментар