събота, 21 януари 2012 г.

Krusovice Musketyr – спомен от лятото



Лятото дойде, а с него и Стани намина да ни види. Тя беше така любезна да ми сподели, че в NY има голяма чешка бирария, в която предлагат голямо разнообразие чешки бири и една от тях е особено хубава.

Цъкнах с език, завидях й за муждународния опит и си казах някой ден и аз ще опитам. Не се мина и седмица и разбрах за Шатрата в Люлин. Занесох се до там, но от въпросната бира нямаше в наличност. Цъкнах втори път и си останах с надеждата. В този момент шефът за пореден път доказа че няма друг като него (той няма фейсбук да види как го хваля : ) и след разходка до Чехия ми донесе Krusovice в два варианта. Хвала на такива хора.

Тази бира има плътен тъмнокехлибарен цвят и тъмнозлатиста трайна пяна. На мирис е лека и сладка, а на вкус в началото е остра, силна и горчива, след което вкусът преминава към сладко и завършва леко. Бирата е много добра, но финалът според мен е слаб.

Цена в Чехия около 2 лева. 




От мен наздрави и до следващия път.



Няма коментари:

Публикуване на коментар