събота, 31 октомври 2015 г.

Satan Gold - скука

Втората бира за днес идва от Белгия. Скоро не бях пил белгийски силен ейл и за това заложих на нещо ново  и непознато. При посещението си в Света на бирата взех три различни бири като стил и държава, а тази беше втората към която посегнах.

Дръзкото име Златен Дявол се провали още с наливането на бирата. Пяна не се получи. Единственият загатваш момент за пяна, бе тънкият не много траен пръстен на гърлото. Цветът е тъмно златист и мътен, като потъмняло злато. Мирисът е силен и остър, с определено усещане за спирт. Вкусът е доста остър и силен. В реалност бирата се колебае между Belgian Strong Ale и Tripple. Силното спиртно усещане се притъпява от странична добавка, не можах да разбера каква но определено обърква финалът на бирата.

Трудно ми е да преценя дали бирата ме впечатли реално. Пил съм и други бири в стила и като че ли тази е най-слабият представител. Ако се доверяваме на Ratebeer, то не само аз съм на това мнение. 


От мен наздраве и до следващия път.

Няма коментари:

Публикуване на коментар