понеделник, 26 октомври 2015 г.

Two Roads Honeyspot Road White IPA – летен спомен


Вече споделих че ми е студено, мразя зимата и ако мога да избирам между 26 градуса на сянка и 26 градуса на климатик, гласувам с две ръце за лятото. Наистина понякога жегата идва в повече, но освен че мразя киша, студ и Топлофикация, вярвам че лятото е винаги 

по-позитивно. Отвеян към летните месеци ми идва на ума и тази бира. Консумацията и беше на балкона на 8 етаж, беше към 20 часа и времето буквално се беше „убило“ за бира.
От самото име се разбира, че тя е доста странно съчетание и за моя изненада, балансът който  открих е прекрасен. Цветът е светло златист и леко мътен. Пяната е трайна, на средно дебел траен слой. Мирисът е силен, като в него се преплитат хмел и мед. Във вкусът отново има невероятна симбиоза между двата вкуса. Началото е силно и горчиво, в средата медта надделява и се усеща мазна медена нотка, Той се усеща до края на глътката, като на финала отново има горчивина, но вече се усеща и вкус на пшеница, което направо разбива. 

Благодаря на Kanaal за възможността да опитам тази бира. Не е тайна че пазарувам на куп почти в 90% от случаите, а техните бирени пазари винаги ме изкушават. За жалост пазарувам много по-малко от колкото ми се иска. 


От мен наздраве и до следващия път.

Няма коментари:

Публикуване на коментар