четвъртък, 8 януари 2015 г.

Brooklyn Black Chocolate Stout – една от любимите ми бири


Не знам дали вие обичате шоколад, но аз определено обичам. Знам че със сигурност обичам повече бира от колкото шоколад, но когато има творения като бира със шоколад, познайте дали не бях изключително доволен да опитам поне една такава. Преди да получа този подарък от моя добър приятел Олег, не бях опитвал шоколадова бира и не знаех какво да очаквам.  След като я опитах,  всяка следваща подобна имаше високо вдигната летва пред себе си, за да ме впечатли. 
 
Цветът е тъмно-шоколадов, буквално прилича на разтопен шоколад. Пяната е нетрайна, но в началото прави доста приличен, дебел слой с цвят на тъмен шоколад.Мирисът е подчертано шоколадов, дори при напитки като Baileys няма такъв мирис. Вкусът е богат, силен, плътен, леко остър. В началото бирата се характеризира с вкус на препечено зърно, но след това става шоколадов и сладък. Финалът е с горчивината на натурален шоколад.

Знам, че повечето не биха одобрили толкова шоколадова бира, но ако някога имате възможност да опитате тази, не се двоумете, преживяването е неповторимо. 


От мен наздраве и до следващия път.

Няма коментари:

Публикуване на коментар