неделя, 11 януари 2015 г.

Three Hearts Stockholm Strong Festival Beer – хайде на панаира


През 2013 г. Олег ми донесе поредният подарък. Не знам колко от вас могат да се похваля с друг такъв спонсор (той е номер две, след жена ми по подарени бири), но благодарение на него съм пил наистина едни от най-хубавите си бири до момента.  Той беше командировка в Швеция, и по време на командировката  една вечер ми пусна един MMS с текст „Завиждаш ли ни”, а на снимката ясно си личеше как с друг наш колега пият шведска бира. За близо две минути преминах от завист към кеф, не можех да не им се зарадвам.

Когато се прибра, започна да ми разказва един истории за невероятната бира, за старшо високите цени за една бутилка и какво ли не. Той все още не беше ходил в Норвегия, за това не подозираше колко по-скъпа е бирата там.  След целият разказ се замечтах, но когато извади две бири подарък, е тогава наистина се почуствах като ударил джакпотът. В последствие и двете бири се оказаха наистина страхотни.  За първата вече съм писал, за това сега ще ви представя втората. 

Не знам какво мислите вие, но на мен Three Hearts Stockholm Strong Festival Beer ми се струва адски дълго име. Освен името, чисто визуалното усещане от кенът остави в мен едно смесено чувство. Не знаех какво да очаквам и за това реших да прочета малко за бирата в ratebeer. След  бързи няколко прочита, вече бях готов да се предам на вкусът и.
Бирата има светло златист цвят със средна плътност. Пяната е на дебел но нетраен слой.  Мирисът е сравнително силен, хмелен и леко сладък. Вкусът е силен, горчив и хмелен. В началото е малко остра. Финалът е сладък и плътен. 

Определено бирата ми хареса. Тя е добре балансирана и ако не беше нетрайната пяна, то определено щеше да още по-добре. Искам да се извиня за лошото качество на моята снимка, но до преди две години, особено не държах на снимките. 


От мен наздраве и до следващия път.

Няма коментари:

Публикуване на коментар