понеделник, 12 януари 2015 г.

Craft Smoked Lager – а как искам още една


За тези, които са ме чели и преди пределно ясно, че Бамберг за мен е град мечта, и то не заради друго, а заради бирата. Ще ме попитате защо тогава ви представям гръцка бира? Защото за първи път в живота си пих пушена бира при едно посещение в Атина ( бирата беше Aecht Schlenkerla Rauchbier Märzen). Само ден след това, за моя най-голяма изненада попаднах на втората си пушена бира, която за още по-голяма изненада се оказа гръцка, но правена по оригинална бамбергска рецепта. Пивоварите от Crfat се оказаха много добри, и в рамките на 3 дни опитах почти всичките им бири. Smoked Lager се оказа любимата ми атинска партньорка.

Craft Smoked Lager има тъмно кехлибарен и мътен цвят. Пяната бяла, пухкава, трайна , с определено дебел слой.  Мирисът е на добре опушено сирене, като Жоси за пример. Бирата е лека и доста пивка. По небцето гладката оставя малко лигав отенък, но преобладаващо се усеща вкусът на пушено сирене. Ако говорим за плътност, то тя малко на средното ниво. 

Искам да благодаря на моите любезни домакини Елзи и Костас, че ме приютиха за тези три дни тогава. В този ред на мисли трябва да благодаря и на земетресението което ме прати в Атина, защото без намесата на майката природа нямаше да изпия няколко наистина интересни бири. 


От мен наздраве и до следващия път.  

Няма коментари:

Публикуване на коментар