петък, 16 януари 2015 г.

Red Horse Extra Strong – филипинска бира от Мадрид


Когато бях в испанската столица имах ограничено време. За около 32 часа трябваше да обиколя доста неща, но въпреки това намерих време за бира. Повечето я пих на крак или в парка за отдих, но важното е, че не останах капо. Както винаги Провидението ме сблъска с една доста интересна бира, може би не толкова като вкус, колкото като произход. Докато я пих не и обърнах толкова внимание, но когато Фотев ми каза, че тя всъщност е филипинска, се зарадвах страшно много. Оказа се, че без да знам съм покорил още една страна, макар само с една бутилка. 
 
За жалост пих Red Horse директно от бутилката, за това сигурно и преценката ми не е най-добра, но ето какво мога да кажа за нея. За пяна не мога да споделя, но след първите глътки направи такава в самата бутилка. След като отлях малко на земята, установих, че има светло златист не много плътен цвят. На мирис е лека, малко сладникава и малцова.  На вкус беше леко остра. Беше в повечко газирана, а в допълнение горчивината и не беше приятна. Плътността беше на средно ниво. 

Това което не се разбира от ревюто, е факта, че при температура от 30 градуса е доста пивка.  Липсват и качества да бъде любима бира, но пък е то най-редките които съм пил.  


От мен наздраве и до следващия път.

Няма коментари:

Публикуване на коментар