сряда, 14 януари 2015 г.

Forst Premium – една италианска алтернатива

Преди повече от 8 месеца бях случайно в МОЛ Парадайз. На подземното ниво се натъкнах на един хубав гурме магазин, който се оказа вносител на нова марка бири за нашата страна. На щанда при касата седеше пълен комплект четири бири с марката Forst. Посягайки да ги купя, продавачката се усмихна вежливо и ми обясни, че тепърва ще заредят, а тези са като мостра и един вид да зарибяват клиентите. След това посещение направих поне още 3, но без резултат. Бирата все не идваше и управителката се видя принудена да ми сподели, че на ул. Съборна 11 също има магазин и по-добре да проверявам там кога ще пристигнат първите бройки. Късмета ми се усмихна в един топъл априлски ден и така за сумата от около 12 лева вече си имах италианска бира.

Както виждате на снимката първият път когато опитах Forst Premium бях на открито, но след това я пих още два пъти. Цветът е светло златист, а пяната е сравнително трайна, бяла и на средно дебел слой. Мирисът е плътен и леко сладък. Вкусът е лек, бирата е съвсем леко горчива и доста сладникава. Липсва и по-сериозна идентичност, но пък е доста пивка. 

Вече може да се купи и във Фантастико, като забелязах, че цената е паднала на 2,5 лева.

От мен наздраве и до следващия път.

Няма коментари:

Публикуване на коментар