понеделник, 5 януари 2015 г.

Delirium Tremens – не прекалявайте с нея


В дните след нова година обикновено хората или се напиват или изтрезняват, всичко зависи личното ниво  - буквално като в електронните игри, колкото повече опит имаш, толкова повече прекаляваш. Лично аз се оказах някъде по средата, тъй като в последните дни на 2015 бях кротък, то на 3-ти реших да наваксам. Получи се грозна гледка, далеч съм от това да ви давам съвети как да живеете, но определено няма смисъл от подобни напивания.

Бирата която ще ви представя е сред силните бири, които със своите 330 мл ви изглеждат „слаба ракия”, но след като изпиете 1 - 2 разбирате защо не трябва да се прекалява с нея. Определено ако опитате повече от две подобни бири рискувате да ви боли глава на следващият ден. Според мен 2 са напълно достатъчни за една вечер и не ви съветвам да прекалявате. Определението Belgian Strong Ale е съвсем правилно. 

Духът от бутилката буквално излезе с дим. При отварянето имаше лек дим, след което Delirium Tremens потече с тъмно жълт яйчен цвят. Пяната е дебела, трайна и пухкава. Мирисът е силен, плътен и леко сладък. Усеща се леко кориадър и плод. Вкусът е доста тежък, наситен и горчив. Глътката е тежка, и не позволява големи отпивания. 

Моля не тълкувайте думите ми погрешно, бирата е определено много добра, просто е силна. Лично аз я харесвам и от време на време пийвам по една, но до сега никога не съм пил две едва след друга. 


От мен наздраве и до следващия път.

1 коментар: