петък, 9 януари 2015 г.

De Prael Metropolitan Cacao Beer - в Амстердам имат не само трева



Не съм споменавал често за пътуването си до Амстердам, но преди две години имах това щастие. Този град е уникален. Той е не само красив, стар и пищен, но той е една малка Вселена. След като се върнах, поне стотина път съм се замислял, как да се върна и да заживея на това място. Далеч съм от идеята, че мога да ви опиша какво толкова много ми е харесало, но със сигурност мога да ви кажа едно, там има невероятно много бира. Мога само да споделя, че  цялото разнообразие от бира която може да срещнете е невероятно. 

 Доказателство за последното ми твърдение е самата De Prael Metropolitan Cacao Beer. Обикновено когато съм съм в чужбина имам един порок, мина ли покрай някой магазин който ми се стори интересен (тоест преценя, че вътре може да има непозната бира), то веднага влизам вътре.  Така се случи и сега, вървейки по една малка уличка пълна с магазини за шоколад. Както вече знаете, шоколада е моя следваща страст. Влизайки в магазина исках да се порадвам на всичкия шоколад,  но погледа ми моментално се спря на тази бира подредена в пирамида от бутилки. Нямаше как да не я купя, вече бях пил шоколадова бира и нямах търпение да опитам друга сходна. 

De Prael Metropolitan Cacao Beer има тъмен и наситен шоколадов цвят. Пяната е трайна на дебел слой, който е леко рехав и с цвят на кафе. Мирисът е лек и определено шоколадов. Вкусът е по-скоро на кафе със съвсем малки дози какаова горчивина и привкус. 

За да бъда съвсем искрен, ако трябва да я сравня с Brooklyn Chocolate Stout, то тази холандса бира е на светлини години назад. Въпреки това, трябва да си призная, че какаото е само една от съставките на щоколада, за това вероятно и разликата е толкова голяма. Ако я видите някога, опитайте я дори само даради идеята .

От мен наздраве и до следващия път 


От мен наздраве и до следващия път 


 

Няма коментари:

Публикуване на коментар