понеделник, 30 март 2015 г.

Birra Antoniana Altinate – прекрасна бира

Най-накрая мога да ви представя една наистина прекрасна бира. Очарован съм от нея и ви препоръчвам да я опитате. Намира се на няколко места, едно от тях е в 100beers.bg ,  може да я купите в Метро, а до колкото знам и на още няколко места. 

Според мен красотата на тази бира започва от бутилката, която без да  помпозна, е стилна и грабва окото с флоралният етикет. След бутилката следващото което ми допадна е цветът. Той е наситен и тъмно кехлибарен с трайна и дебела пяна.  Мирисът е силен и тревист. Бях на гости на Г-н Фотев и мога да кажа, че всички присъстващи единодушно харесахме богатият букет на хмелове -все едно ми поднесоха букет.  На вкус бирата има средна плътност, лек и дълъг хмелен горчив вкус. 

Много харесах  Antoniana Altinate, силно и приятно съм изненадан от пивоварите в Италия. Искам да благодаря на Ники Дочев и Иво Николов, че отново ми предоставят тяхна снимка, аз пък съм си загубил моите. 


От мен наздраве и до следващия път.

Няма коментари:

Публикуване на коментар