петък, 27 март 2015 г.

Elav Punks do it Bitter – как го правят пънкарите?


Много често се дразня сам на себе си. Причината е че пиша за бири в минало време. Реално не ми остава време, да пиша за бирите които пия веднага и това се случва само в около 30% от случаите.  Може би трябва да съм по-постоянен и отговорен към вас, защото ако пия и пиша по едно и също време, по-лесно може да опитате същата бира – предлага се, че ако съм купил бирата от България и тя ви заинтересува, лесно може да се сдобиете се нея докато я има, но когато представям бирите след като вече ги няма, това е малко гадно. Ще се опитам да не права така, но не мога да го обещая.

Elav Punks do it Bitter има наситен жълтъчен и плътен цвят. Пяната е трайна на средно дебел слой, като е от доста едри балончета. Мирисът е определено силен и плътен, като се усещат поне 2 - 3 вида много силен хмел. Пивото има определено подчертан горчив вкус, който в началото допълнително се подсилва от по-силна газировка.  Вкусът като цяло е плътен, горчив и много приятен. Заради газировката която споменах преди малко, тялото на бирата не е така плътно като цвета и по-скоро има средно плътно тяло. 

Не знам как го правят пънкарите, но пък знам че бирата е добра и това ми стига. 


От мен наздраве и до следващия път.

Няма коментари:

Публикуване на коментар