петък, 27 март 2015 г.

Birra Morreti – първата ми италианска бира



Няма лъжа, няма измама, първата италианска бира която пих в живота си бе тази. В оригиналния текст който си бях записал за нея бях казал следното „Може би една единствена причина за да оправдая построяването на МОЛ Сердика” бе този малък кен. В интерес на истината още не харесвам това грозно здание, поне да имаше кино. Факт е, че ми върши работа само защото там има клон на ПИБ, работещ  и събота и неделя. Като се замисля освен тази бира, има само още две неща които съм купил от там и ги оценявам. 
 
Самата бира Morreti не може да ви впечатли много , тя има светъл златист цвят и нетрайна бяла пяна на тънък слой. Бирата е леко газирана, а като мирис е доста лека и без характерна.  На вкус е същата та като на мирис, лека, водниста, и едва в край приятно горчива. 

Предполагам лятото такава бира върви добре в южните части на Италия, но на мен в България не ми харесва. Искам да благодаря на Радо, който беше с мен по това време, защото нямах телефон с камера и то направи снимката. Докато жените обикаляха мола, ни поне си имахме занимание. 

http://birramoretti.com/


От мен наздраве и до следващия път.


1 коментар: