събота, 14 март 2015 г.

Murphy’s Irish Red Beer - по случай случая



Здравейте отново. Днес ще ви представя няколко бири, които съм пил през периода 2010 г,  когато още бях далеч от идеята да пиша Блог, но винаги си записвах коментар за дадена бира. В следващите няколко реда ще прочетете автентичен пост за тази бира, който е от 30 април 2010 г. 

Тази бира е в чест на моето достолепно оттегляне от редиците на журналята. Днес не се работи, а се пие, който какво намери пие. Все пак е ден на майстора. Та да си дойдем на бирата, не ми харесва, както и предишните пъти. Много е газирана бе, ужасно даже, колата не е толкоз газирана. 5% дърво бих казал, но понеже е с червен цвят и наистина изглежда като ирландка за това си я взех. Ще кажете че съм мазохист за това че я пия, като не я харесвам. Не,  това е един вид символика, като я пия усещам какво ми е било в последната година. Хем ми се работи, ама хем да не е тук.”

В предишната си работа бях журналист, толкова се бях отвратил от тази работа, че не ми стигат редове да опиша. Имах много готини колеги, но просто самият тип работа е страшно гадна и не ми допада, за това писах и така лаконично. Може би ако бях в друг тип медия и друга редакция щеше да е различно, но за сега няма кака да разбера това.

За самата бира все още седя зад думите си, бирата е твърде газирана, със слабо тяло. Цветът е  наситено червен и наистина красив, но пък за жалост бирата не прави почти никаква пяна.  Вкусът е доста лек, много леко карамелен и едва в края леко горчив. 

От тогава до сега съм я пил още няколко пъти, но все не ми харесва, просто не е моят тип бира.  Нещо интересно което научих наскоро за тази бира е факта, че реално тя не е Ирландска, а е Холандска. След закупуването на пивоварната от Хайнекен Холандия през 1983 г., в порт-фолиото на Murphy’s се включва Irish Red, което обаче е сътворено изцяло в Холандия и се произвежда там. На продукта дори е изписано „Product of the Netherlands".


От мен наздраве и до следващия път.


Няма коментари:

Публикуване на коментар