неделя, 29 март 2015 г.

Poretti 4 Luppoli Originale Chiara – иначе казано „Къде е Маги”


Миналото лято по мой спомен по БТВ все още вървеше един страшно неуспешен сериал. Като уважаващ себе си зрител си позволих да погледна точно два епизода – първи и после някой си. Бях потресен от ниското качество на продукцията – начин на заснемане, прословутото за българско кино озвучение и не на последно място актьорска игра.  Сериалът дори задмина сагата с моловете, къде все едно гледах пластмасови актьори. И за да не продължавам с критиката ще продължа с бирата.

Докато всички се чудиха къде е Маги, аз не се чудех, знаех че колежката на разхода в Италия и се чудех защо вдигат целият този шум. Когато се върна, сериалът все още продължаваше, но за моя изненада главният герой ми донесе две италиански бири, една от които не бях пил. Сега ще ви разкажа точно за нея. 

Бирата има тъмно златист цвят и за жалост не прави пяна. При отливането има пяна на много тънък слой, който изчезна много бързо. Мирисът е доса приятен, с добри хмелни нотки. На вкус бирата е доста едностранна, но определено сполучлива. От самото начало до края бирата е горчива, с подчертан хмелен отпечатък. Вкусът не е много силен, тялото е със средна плътност и като цяло Angelo Poreti 4 е доста пивка. 

Бирата ми хареса и благодаря на Маги Б. за това че ми я донесе. 

 
От мен наздраве и до следващия път.

Няма коментари:

Публикуване на коментар