вторник, 17 март 2015 г.

Fuller’s London Black Cap – предпочитаното от мен такси

Привет отново, ирландската ми бира свърши, за това минавам на английска. Все пак всички са поданици на кралицата, за това надали ще има много сърдити. Бирата за която  ще ви пиша съм я снимал преди близо година, но пък съм я пил няколко пъти, включително и сега.  
 
В кръгът на майтапа ако ме питате кое такси предпочитам, то със сигурност бих ви казал че предпочитам това такси. Обикновено всички други ми взимат цена на километър и за минута престой, а тук плащам еднократно, а мога да си се возя колкото искам. В допълнение, сам си карам таксито и се избягват огромният брой недостатъци като пушене, чалга, неприятни миризми и безсмислени разговори.  Без много думи, ако трябва да избирам, то бих избрал Fuller’s London Black Cap.

Нека се спрем обаче на самата бира. Този лондонски stout има много трайна тъмно кафява пяна, на много дебел слой. Цветът е черен и непрозрачен. Мирисът е леко сладък и с нотки на препечено. Вкусът е приятно горчив и малцов, с финален привкус на кафени препечени зърна. Тялото е с висока плътност и определено цялата бира ми допада много.

За тези които не са се „возили” на това такси, време е да го пробвате. 


От мен наздраве и до следващия път.

Няма коментари:

Публикуване на коментар