вторник, 10 март 2015 г.

Kilkenny - ирландската бира, не е като ирландското уиски



Не знам вие какво уиски пиете, но аз лично предпочитам ирландското. Не съм най-известният потребител на това питие, и  ако не сте разбрали пия предимно бира. Все пак от време на време прегрешавам и с други питиета.  Лично за мен по-меките ирландски питиета са за предпочитане, и за това по-често са в моята компания, за разлика от шотландско уиски.   

При бирите обаче е различно, поне до сега шотландците имат осезаем превес  и определено предпочитам тях. 

Бирата има наситен тъмно червен цвят. Пяната не от най-трайните, а в допълнение има доста едри балончета. Мирисът е приятен, леко малцов. В началото вкусът е остър, след това става приятно горчив и газиран. Финалът е доста лек и едва доловимо карамелен. 


За тези които обичат този стил - Kilkenny е ок, но за мен, тя е по-добра от Mc Farland (Италия) и по-лоша от Murphy’s Irish Red (Ирландия). Пил съм я три пъти, но не мисля да има четвърти път. 


От мен наздраве и до следващия път.

2 коментара:

  1. Само от бутилка ли си пил или наливна? Защото наливната няма нищо общо с бутилираната според мен .. :)

    ОтговорИзтриване
  2. Здравей, пил съм бирата само в бутилиран вариант. Наливно не съм я срещал, но напоследък не ходя по барове, а там избора на наливна бира се увеличава.

    ОтговорИзтриване