петък, 27 март 2015 г.

Elav Techno Double IPA – плодова IPA, защо не


Последната бира от Elav ми поднесе изненада. Когато а купувах не очаквах тя да се окаже плодова. Смятах, че ще има доста по хмелни нотки и горчивини, а вместо това получих нещо различно, но в никакъв случай не бях разочарован

Знам че прасковата не е цвят, но повярвайте ми тази бира има прекрасен прасковен цвят. Цветът и е леко мътен и плътен, и буквално ми заприлича на сок от праскова. Пяната е трайна, на средно дебел слой.  Мирисът е плътен и сладък, с привкус на плод, който пак оприличих на праскова. На вкус без изненада тя отново беше плодова. От средата до края се усещаха горчиви хмелни нотки с определено плодови нюанси, а в самото начало глътката бе най-плътна.

Elav Techno Double IPA е страхотно начало ако си организирате бирено събитие, а лятото определено е нейният сезон.


От мен наздраве и до следващия път.

Няма коментари:

Публикуване на коментар