вторник, 10 март 2015 г.

Fyne Ales Vital Spark – излекува ми махмурлукът

В началото на януари имах имен ден. На гости ми бяха добри приятели, но тъй като понякога не си знам мярката, стана белята и се напих като куче, така че на следващия ден имах зверски махмурлук. Малака за ме утеха бе факта, че не бях единственият махмурлия, а все пак всички се напихме без един – "Какво е чета без предател, просто не е чета".

Сутринта имаше гръм и мълнии в главата ми, всичко ме дразнеше и дълго отлагах да стана. След като все пак успях ад хапна нещо се зачудих как да лекувам махмурлукът. Всеки знае поне 5 начина, но не можех да избера точният, докато не осъзнах, че останалите четири изискват да изляза от вкъщи. Прибегнах до изпитаната рецепта за – 1 бира, ако не помогне пий повече.  За мой късмет Vital Spark се оказа ефикасно средство. 

Творението на Fyne Ales има страхотен тъмно-карамелен цвят. Пяната е гъста и кремава, на много траен слой. Мирисът е богат, не много силен и определено карамелен с леки плодови нюанси. На вкус бирата има средно плътно тяло, лек препечен вкус и финален карамелен завършек. Бирата не  е силна като усеща и алкохолно съдържание по ABV и наистина се оказа страхотно питие, не само при махмурлук, но и като цяло. 

Ако ви се наложи скорошно лечение на тази болест, не се колебайте, препоръчвам го. 


От мен наздраве и до следващия път.

Няма коментари:

Публикуване на коментар