събота, 28 март 2015 г.

Forst Kronen Specialе – още една бира без която можех

Когато купувах четирите бири от магазина на Съборна срещу Шератон се надявах да се много добри, но за жалост само една ми хареса истински, а две направо ме разочароваха.

Forst Kronen Specialе има светло златист цвят с една иде по-тъмна от 1857. За разлика от посестримата си тя прави пяна, която първоначално седи на дебел слой, но той спада много бързо. Мирисът не много приятен, кисел и остър е. Бирата като цяло е доста блудкава, прекалено газирана и това което я прави по-добра от 1857 в същност е финалът. В края се усеща хубава хмелена следа, която може да не е много трайна, но все пак я има. 

Да ме прощават производителите, но не ми харесах и това отроче. 


От мен наздраве и до следващия път.

Няма коментари:

Публикуване на коментар