вторник, 10 март 2015 г.

Cēsu Premium Amber - латвийска бира номер две



Здравейте отново, тъкмо бях влязъл в релси да пиша редовно и пак кривнах от пътя. Знам, че не съм липсвал на никой чак толкова много, но все пак трябва да съм малко по-последователен и редовен, за това ще се опитам да наваксам малко изпусналото време. Днес ще ви представя едва втората си латвийска бира, подарък от Йоана. 


Cēsu Premium Amber  има тъмно златист, даже меден цвят. Пяната която прави е трайна, на прилично дебел слой, но едри балончета.  Вкусът е остър и доста горчив.  Бирата има определено висока газировка и това малко ме подразни. Като цяло се усеща леко, тялото не е плътно и оставя леко мазнене по небцето. Мирис почти няма и дори не мога да поясна какво се усеща.

Определено Zelta ми допадна повече, но според мен е въпрос на вкус. 


От мен наздраве и до следващият път.

Няма коментари:

Публикуване на коментар